Entri Khas

Wednesday, November 11, 2009


u/p:Contoh kertas soalan semester yang lalu


Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Rasanya tidak terlambat untuk saya kongsi satu contoh kertas peperiksaan semester lalu. Saya harap semua ahli Tronoh Theatre Shop dapat menjadikannya sebagai rujukan.

Entri ini saya tujukan khas untuk semua ahli Tronoh Theatre Shop yang telah banyak memacu sinergi dalam usaha memajukan TTS.

Sebelum itu, untuk paparan lebih jelas, sila klik, atau 'save image as'.







Selamat mencuba. Semoga kita berjaya mencapai kejayaan bersama. Amin.

11 kritikan :

Pemerhati Penang said...

wah...
kalau semua cover page exam camni kan best...
semangat meruap2 nak habiskan exam...
ada show la katakan...

erm...
apa show plan terbaru???
nak join...

Half said...

aku nk buat show-off..
best woo...
-away buat sinopsis-

Unknown said...

haaha..nak tengok ko nyer show off half!!

k e r e p e k t e m p e said...

tak payah tengok haf... ko tengok je tiang kat tangga2 V3E...haha

Akin Muhammad said...

hohoho. agak kasar tu acab. agak kasar tu. haha

penarik beca said...

ol d best n gud luck in ur future undertaking

Half said...

sape nk tgk acap?
hmm nk tgk acap ni susah sikit..
korang kene melutut.. baru nmpk~~
ahahhaha

Akin Muhammad said...

huish. kasar tu half. kasar tu..

show akan datang Aku Bukan Loser! dan Bangsawan Jebat. Dan juga The Half Show menampilkan 6 piece mimenya. Okay ke?

Syafiq Effendi Faliq Alfan (SEFA) said...

aku tak sabar nak tengok piece ko plak sop, dan tak sabar nak tengok bebudak tu nangis masa training, MUA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA.....(seb baik aku takder sem depan...)

Half said...

ok je.. hehe..
eh aku xkasar la..
org manis kulitnye lembut
orang 'korea' mcm izzi je yg kasar~~
hahahahah

oh sefa.. ko akan dpt tempiasnye.. hehe

civilized said...

siap ade ugut tuh
lol
the half show?
sape la yg minat
:p