Half di Metro

Friday, December 11, 2009

Salah seorang ahli Tronoh Theatre Shop (TTS) yang merupakan seorang pelakon dan mimer telah tercetak namanya di dada akhbar Metro beberapa hari lepas. Berikut merupakan petikan daripada akhbar tersebut..


"Ia satu seni teater yang unik dan cukup mempersonakan.. "

"..bukan mudah untuk menyampaikan mesej lakonan dengan hanya menggunakan lenggok badan dan mimik muka.."

"saya merancang untuk melakukan jelajah solo.."






Kepada semua mimers, diharap anda dapat mempergiatkan latihan dan memperbaiki teknik anda untuk menjadi mimers yang berkualiti dan berdaya maju.. bukan untuk show esok, lusa atau tahun depan.. tetapi untuk selama-lamanya...

Diharap TTS akan terus berkembang dan masyur di seluruh dunia dan alam semesta.

4 kritikan :

Half said...

terima kasih kepada semua warga TTS, dan Dr Shark yg telah byk membantu saya selama ini.. jasa anda semua tidak akan saya lupakan sehingga bila-bila..
TTS adalah sebahagian kluarga saya..
semoga segala jua rezeki yg kita dapat, diberkati dan diredai OlehNya

sekali lagi.. terima kasih byk2 kepada yg menyokong TTS.
Harapan saya agar TTS terus maju dan maju..

TTS dan Qum Actors tmpt lahir saya di dalam dunia seni..

- k.arifin - said...

alhamdulillah dengan bakat dan usaha. i wish aku leh mime mcm korg wat tp aku bebal2 gak. hehe.

Syafiq Effendi Faliq Alfan (SEFA) said...

ada hati semua jadi, insyaallah.....

Akin Muhammad said...

masih profesor bersekutu