Album Shark Attack Theatre Tour 2009

Sunday, October 25, 2009

Tour 1: UTP (akan datang)



Tour 2: Taman Budaya Ipoh







Tour 3: Taman Budaya KL



Gambar-gambar yg lain akan dikemas kini dari masa ke semasa


14 kritikan :

Asyraf Maskan said...

hahahaha aku nk trgelak tgok slide2 gamba nih.. mmg cantik... bagai bulan dipagari bintang

Half said...

malam~~ bulan di pagar bintang~~
nape perlu tergelak~!!

Akin Muhammad said...

yup. gmbr2 ni mmg cantik2. credit to half sbb pndai pilih and edit sikit2?

Half said...

oh aku pakai bill... tp celcom aku pakai credit..
RM10 pn cukup la.. sblan tak luak..

mekasih ye..

(motif ada tanda soal disitu?)

DauS said...

tanda soal yang menimbulkan tanda soal

Anwar Samad said...

AKU SUKA GAMBAR MAT MERAH N MAT HIJAU TUH... RASA NAK PELUK GAMBAR TUH!!

Half said...

argh.. perlu ke dipertikaikan semua ini?? ish..
gua nk lari.. lari jauh...

oh ye.. gua mungkin bersara sem depan.. tgk keadaan.. jika menghalang keadaan (eh ni ayat esah..) jika keadaan menghalang, aku berehat sekejap la.. hehe... tp aku sayang plak nk rehat.. apa2 pun tgk keadaan semasa..

Syafiq Effendi Faliq Alfan (SEFA) said...

oooooooooooh oh oh oh oh oh..........(sajer nak balas walaupun takder point, eh takder ke?)

Half said...

ouw ouw salah2.. aku mungkin join! tp aku nk buat mime!!! hehehe..

Akin Muhammad said...

ada tanda soal tu aku tanya ko ler half, ko ada edit2 sikit ke mmg tu pure gambarnya...

Half said...

haha.. ada edit2 sikit bg kasi sharp je..
=P

younik said...

byk nye miao miaooo~~~~

penarik beca said...

superb pics...

Half said...

akan dikemas kini dari masa ke semasa.. sabar2 ye...