TTS Audition!!

Saturday, January 23, 2010




TTS datang lagi!

Kali ini kami memerlukan lebih ramai orang untuk projek akan datang; Teater Bangsawan Jebat dan persembahan-persembahan teater sepanjang semester ini. Kepada sesiapa yang ingin mencuba bakat/kebolehan untuk menjadi production crew atau pelakon, kami menunggu anda di MPH dengan hati yang terbuka. Jemputlah datang!

9 kritikan :

Asyraf Maskan said...

saya nak tanya, untuk audisi ni kena pakai baju ape?

Half said...

pakai baju melayu boleh..
kalau ada costume.. lagi bagus..
contoh macam costume makyong
xpun costume maskot kfc ke..

Asyraf Maskan said...

saya berminat nak berlakon...tapi saya malu atas pentas macam mana?

Half said...

oh.. jangan risau.. anda akan dipakaikan baju ketika berlakon diatas pentas.. jadi tak usah risau..

Asyraf Maskan said...

terima kasih abang senior...saya akan datang waktu audisi nanti. boleh saya ajak kawan saya? er maksud saya mak saya. saya teruja dengan tts sebab ramai orang yang sama tinggi dengan saya.

Half said...

boleh2.. bawak la 7 dwarfs skali..
kami berbangga utk menerima dari segala bentuk rupa manusia.. setiap satunya unik.. mari mari!

Anwar Samad said...

adik.. kalo dalam audition, jari jangan terlebih lentik yea..

k e r e p e k t e m p e said...

baik bro... nanti adik dtg bwk tgn berurat

Half said...

lupe plak.. senah, kiah ngan kak rozy dtg la ye ke audition nih..